Familjen

Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Olsson - 31 oktober 2008 22:32

Så precis klart på filmen Utan spår ( Untraceable), så bra den var, denna var mer i min smak än den andra vi såg... Nu har vi en film kvar som vi hyrde Crime Scene men den får vi nog se i morgon. Vi skall upp tidigt i morgon och för att köra o hämta tjejerna som kommer hem, från besöket hos storasyster.


Glömde skriva dagen kloka ord i förra inlägget så vi tar det här istället: Glada ögon ger din fiende bekymmer.

Av Olsson - 31 oktober 2008 20:50

I dag har jag spöken i köket närmare bestämt i fönstret, de står där så fint och lyser upp. Lägger upp bild på dem här... har fått dem en halloween när vi haft fest!


Har precis sutit och sett en film som var sååååå tråkig..."The dog problem", skall jag erkänna så såg jag inte hela var tvungen att gå ifrån och sätta mig här vid dator... Nu skall vi se "Utan spår", får verkligen hoppas att denna är bättre annars somnar jag i soffan...


I morgon på Alla helgonsdag skall vi köra till kyrkogårdarna och tända ljus för våra mammor/mormor o farmor.


Det ringde precis på dörren och där stod det några häxor o pirater, hihi bus eller godis hmmm jag valde: GODIS!!! 


Ha en fortsatt trevlig halloween kväll!




Ovido - Quiz & Flashcards