Familjen

Alla inlägg den 29 december 2008

Av Olsson - 29 december 2008 16:27

Mannen var ledig idag också och vi har varit runt en massa olika ärenden, bland annat var vi på banken, efter det var vi och tittade till våran båt och sen fikade vi nere vid BO01, jag passade på och fotograferade Turning Turso (det var lite dimma idag...)när vi fikat klart körde vi till affären och köpte maten till nyår. Där träffade jag på mitt gudbarn, hon var där och handlade med "farmor", mitt gudbarns mamma var hemma och städade så vi ringde henne och körde hem till henne o fikade + lämnade saker som mitt gudbarn (henens dotter) glömt hos oss! Tack för fikan, jättegoda lussebullar!!!

Var även och lämnade tillbaka hyrfilmerna hann inte se alla men det gjorde inget dem andra i familjen såg dem...


Dagens kloka ord: Även ett högt torn börjar vid marken.


Ovido - Quiz & Flashcards