Familjen

Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Olsson - 22 augusti 2008 23:36

Städdag! Yiipppee, det är såååå roligt att städa! När jag var i full gång med att dammsuga så ville vovven vara med och även hon skulle bli dammsugad. Var tvungen att ta en bild på när jag dammsuger hennes päls. Men till slut blev jag klar med städningen här hemma och då åkte jag och Maria till Ikea, hon behövde ett litet skåp att "gömma"/ställa undan saker i. Hittade vad vi letade efter, ett litet vitt plåt skåp. Sen tog vi en liten fika också när vi ändå var där.

På kvällen åt vi(jag, mannen, Maria, Jessica, Björn, min bror och hans flickvän) tacos och såg en film, 27 dresses med Katherine Heigl och Malin Åkerman, med flera. När den var slut kom vi på att vi skulle ner och se fyrverkeriet på festivalens sista dag. När vi kom ner så hade det precis börjat. Slut för idag!

Av Olsson - 22 augusti 2008 00:22

Igår, torsdag, var vi  på Malmö Festivalen med min bästis L och hennes familj. Jag fick en födelsedagspresent eftersom jag inte var hemma i lördags när jag fyllde år. Fick en berlock till mitt armband, min tredje, en fotboll! Jag fick en berlock av fam Nilsson och det var en glass, också i födelsedagspresent. De kom med den innan vi åkte till Falun.
På festivalen åt vi god mat och gick och pratade, hade väldigt trevligt!

Vi försökte som vanligt tävla i vem som är bäst på att kasta i basketkorgen. Deras dotter som är 12 år vann! Hon fick i alla 3 bollarna! Grattis Emelie!




Ovido - Quiz & Flashcards