Familjen

Direktlänk till inlägg 3 mars 2009

Träning innan skolan...

Av Olsson - 3 mars 2009 20:56

Dagen började med att jag var och hämtade dottern för hon simtränade innan skolan började, jag körde henne till skolan och sen till min egen skola. Efter skolan var jag och fikade hos en vännina som jag inte träffat på över ett år...och dem hade hunnit flytta till en större lägenhet...hennes minsta som fyllde 2 i oktober var hemma för han hade vattenkopppor (: den stackaren det kliade jättemycket på honom. Men det var trevligt med en lite pratstund. Sen hämtade jag dottern från skolan och vi körde och köpte skor till henne och tog en fika. Sen var det dags för ännu en träning...

Jag körde hem och gjorde middag, fläskpannkaka. Vi har även kollat om Ikea fått in bäddsoffan vi skulle köpa men nej... inte in kommen ännu...

Nu har jag suttit och gjort lite skolarbete som skall lämnas in på torsdag, nästan klar med den första uppgiften har en kvar...


Passar på att gratulera min vän Wivvi på hennes födelsedag idag, STORT GRATTIS från oss!!!!!!!!!


Några citat:

Alla djur, utom människan, vet att livets huvudsakliga mening är att man ska njuta av det. Samuel Butler

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Alla vill leva längre, men ingen vill bli gammal. Benjamin Franklin

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det. Nalle Puh

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Men who say they can see through women miss a lot! Groucho Marx 

-----------------------------------------------------------------------------------------------






 
 
Annelie

Annelie

3 mars 2009 21:56

Kul att träffa gamla vänner =)
Va duktig hon är dottern som tränar innan skolan.

Ha en fin natt! kram

http://rospinglan.blogg.se

 
Soffie

Soffie

4 mars 2009 07:21

å va bra citat,
min äldsta dotter tävlingssimmade å hon va jätteduktig men hon slutade för ett år sen .
ha en bra dag

http://soffie69.blogg.se

 
MissOlsson

MissOlsson

4 mars 2009 07:46

Hejhej!
hihi låter som du hade en trevlig dag igår=)
Hoppas ni alla mår bra där hemma! jag är helt trött idag =( men blir väl snart pigg.. nu ska jag på öppethus =)


pussen älskar och saknar er alla!

http://040skiljetecken023.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

4 mars 2009 10:27

hej
hoppas att allt är ok med er?
älskar nalle puh´s citat...
när jag läser din blogg om skolarbete och redovisningar så kommer jag på mig själv att jag saknar den tiden när jag läste till usk, tyckte det var kul att forska i sjukdomar mm...Vad hade du tänkt sedan, jobb????
ha en bra dag
kram

http://www.lenamansson.blogg.se

 
Daniel

Daniel

4 mars 2009 11:41

Tänkvärda citat!

Gratta Wivvi!!

http://danielfagerholm.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olsson - 17 september 2013 18:46

ojoj vad tiden går fort... och så mycket det hänt sen sist jag skrev...(men jag kommer inte att skriva om allt här...)   Jag och maken har varit på 2 semesterresor en till Thailand i mars och en till USA i juli/augusti! Till Thailand vill vi åka ...

Av Olsson - 24 januari 2013 23:07


jobbade jag båda dagarna så helgen gick fort... jobbar 7-15.30 och är helt slut när man kommer hem får inte mycket gjort, maken gjorde mat i helgen skönt att man slapp göra det i allafall    I måndags var jag ledig och då vaknade jag med världen huvu...

Av Olsson - 16 januari 2013 20:45

Idag åkte jag över till Danmark med några av mina arbetskamrater och det var super trevligt, vi åkte Öresundståget över till Fields, många butiker och det var rea!!! Hur bra som helst, köpte lite kläder och lite saker till bakning och några saker til...

Av Olsson - 15 januari 2013 21:31

var jag ledig!! Härligt med lediga helger, jobbar ju varannan helg så man uppskattar verkligen när man är ledig. I fredags tog vi det lungt, lördagen åkte jag och Maria o handlade på Outleten där hittade jag ett spel Bezzerwizzer som var nedsatt till...

Av Olsson - 11 januari 2013 22:55

dottern har nu åkt till USA där ska hon vara som au pair i ett år, hon kan gå in här och läsa om vad som händer hemma i Sverige    och vi kan läsa hennes blogg om vad hon gör i USA      Men jag börjar med att uppdatera om vad som hänt sen sist ja...

Ovido - Quiz & Flashcards