Familjen

Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Olsson - 22 maj 2009 15:41

Idag var det skoldag...vi var den ända klassen som var i skolan tror jag för den verkade helt öde... kafeet var stängt så det blev ingen fika idag... tur att vi bara gick halv dag. Såg på filmen Supersize me och den handlar om en kille som i en månad bara skall äta McDonalds mat (3 mål per dag) och hur hans kropp klara det - eller inte klarar det. Efter det pratade vi om filmen, snabb mat och mycket annat. Intressant :)


Efter att jag kommit hem och varit o hämtat dottern hos en kompis för hon var på fest där igår och sov över, så åkte jag o sonen till Ikea han behövde köpa en ny fåtölj till sitt rum, den han hade gick sönder igår...Det blev en som kostade 349:- och när vi kom hem satte vi ihop den :) Klarade det galant hahahahah jag har inte tummen mitt i handen :)


Igår såg jag och maken på den nya Wallander filmen: Hämden, jag bara älskar Wallander filmerna tycker dem är sååååå bra, denna var mycket mycket bra och spännande. Vill se fler men nästa kommer inte förrän i juni...


Dagens kloka ord: Tro det bästa om varje människa tills den bevisar motsatsen.



Ovido - Quiz & Flashcards