Familjen

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Olsson - 19 mars 2010 11:23

har snart gått och det har varit full rulle här

  • måndag -städdag
  • tisdag var jag på akuten med min vän A
  • onsdag var jag på sjukhuset igen med A, Jag o maken var o tatuerade oss   och på kvällen var vi på handledarkurs på bilskolan
  • torsdag skulle jag jobbat men vaknade med världens värsta migränattack... usch kräktes o hade en hemsk huvudvärk o allt snurrade... otäckt men jag kunde inte göra annat än gå o lägga mig igen...
  • fredag - handla, till tatueraren med Jessica o sen fredagsmys!!!
  • lördag skall jag träffa mina vänner från utbildningen!!!
  • söndag ...

               

 min nya tatuering sitter under den jag gjorde med barnens initialer             makens tatueringar... (koifisken är gjord över en gammal hemmagjord tatuering)


Dagens kloka ord: Man blir aldrig gammal, bara äldre.

Ovido - Quiz & Flashcards