Familjen

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Olsson - 29 september 2012 21:37

var hemma hos dottern och hämtade en sak och tog vovven med mig hem, hon skulle ut o festa och han skulle då vara ensam i lägenheten, så jag tog med honom hem han kan vara hos oss i natt, jag får gå ut med honom innan jag skall till jobbet i morgon bitti sen får döttrarna här hemma ta en runda med honom innan han ska hem igen    just nu ligger han i soffan och sover   


Det jag hämtade hos dottern var en jättebra sak om man ska lägga upp gardiner och inte har symaskin, köpte det på Ikea man lägger upp gardinen i den längden man vill ha och stryker fast detta och gardinen är upplagd! Rekommenderar det, jag fick tips av en kompis att man hänger upp gardinen och sen lägger man upp gardinen då, genom att ha strykbrädan framme vid fönstret och gardinen och när man är klar ser man direkt om det blev bra! Lätt och enkelt!


Idag har jag jobbat 7-15.30 och i morogon jobbar jag 7-13.30 skönt att sluta lite tidigare en av dagarna så att man hinner med lite hemma också.


Dagens kloka ord: Utnyttja de talanger du har. Skogen skulle vara mycket tyst om bara de bästa
sångarna sjöng.

Ovido - Quiz & Flashcards