Familjen

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Olsson - 10 april 2009 17:19

Önskar alla en Glad Påsk och glöm inte att bostra tänderna efter allt påskgodis :)


Igår kom var jag, maken och Helena på det nya köpcentrat här för dottern ville dit och se det. Hon shoppade lite kläder nu när hon var i storstan hihhi

+ att hon gått ner i vikt (varit duktig och tränat mycket + ätit rätt!) hon hittade billiga snygga jeans som satt jättebra! + en vårjacka och lite andra saker. På kvällen åt vi tacos och hade det mysigt.


Idag har vi varit och handlat lite (mat...) varit i väg och fotograferat lite (jag och Helena) efter det åkte vi hem till min kompis L (Helenas gudmor) och fikade, jättetrevligt, synd bara att mitt gudbarn inte var hemma...(hon var hos en kompis) jag hade med mig påskägg till barnen och sen fick vi en stor påse med godis hem till hela familjen!! Mums!!


Snart skall vi åka hem till min andra kompis L (Jessicas gudmor) och fira hennes och hennes makes födelsedagar! Köpte presenter till dem igår när vi var på det nya köpcentrat.




Ovido - Quiz & Flashcards