Familjen

Alla inlägg den 19 april 2009

Av Olsson - 19 april 2009 20:28

Ja så har då MFF spelat sin andra match på den nya stadion idag mot Trelleborgs FF och jag, maken o sonen satt och såg matchen på tvn. Min bror och hans flickvän kom hit i halvlek och såg slutet på matchen. Tjejerna var på plats på stadion och såg matchen med en kompis. Dem sjöng mycket men matchen slutade 1-1.... får sjunga mer nästa gång så att dem kan vinna :)


I morgon har jag dataprov i skolan och måste klara det bra för jag satsar på MVG :) tror att jag skall klara det bra för vi får ha våra anteckningar med oss...


Dagens kloka ord:

När du tittar på dina två tassar vet du, att när du har bestämt dig för vilken som är höger, kan du vara säker på att den andra är vänster. Källa: Nalle Puh

Ovido - Quiz & Flashcards