Familjen

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Olsson - 8 juni 2009 13:24

ja då har man sommarlov och det regnar... :( men idag har jag ändå "bara" tänkt städa så då gör det inte så mycket. Maken är också ledig idag och vi tänkte göra lite trädgårdsarbete men inte i regnet så det får bli städning inomhus. Har börjat soretera lite i garderober, vad Maria skall spara o inte spara inför sin flytt...


I lördags var vi hembjudna till goa vänner och fick midsommarmat :) det blev en mycket trevlig kväll!! (jag jobbar hela midsommarhelgen så vi firade lite nu istället).


Igår var jag och Jessica på loppis (några timmar) och hon fick sålt för lite över 300 kronor, det var en lite loppis på ett ålderdomshem. Men det var trevligt för min bästa vän var där också (Jessicas gudmor) och hennes yngsta dotter. Så roligt hade vi!!!


Fick denna av Micke och en uppmaning att skicka den vidare till alla!!

Så det gör jag nu...varsegod och ta emot den!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards