Familjen

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Olsson - 25 juni 2009 23:11

i går var jag och maken ute en tur med chevan och det var så trevligt, körde en sväng och sen ringde en kompis till maken o frågade var vi var, vi träffade honom o hans flickvän på en restaurang utanför stan o satt o pratade en stund.



Idag började jag klockan 11.00 och det har varit mycket att göra hela dagen så den har gått fort och skönt är det... jobbigt när man inte har något att göra för då står tiden stilla...


Utanför jobbet har vi en fiskmåsunge som troligen trillat ur sitt bo och den vaktas av sina agressiva föräldrar, igår när jag skulle ta ut cykeln flög den ena över mig och skrek så jag skyndade mig där ifrån, vågade inget annat... men idag tog jag upp kameran och fotograferade den... den är såååå liten, så jag undrar om den kommer att klara sig... Den går omkring på en parkeringsplats...



Ovido - Quiz & Flashcards