Familjen

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Olsson - 8 juli 2009 14:48

Idag slutade jag klockan 1 och i morgon är jag ledig.... skönt, skall hinna med lite ärrenden som jag inte hunnit göra när jag jobbar hela dagarna +  jag skall städa här hemma...


Häromdagen grillade vi kotletter, lök i folie och majskolvar, gott och vi satt ute i trädgården och åt middagen, men gissa vem som satt vid bordet och tiggde mat:ja det var rätt gissat, vovven...men hon fick vänta tills vi hade ätit färdigt...sen fick hon också smaka av kotletterna :)


I måndags var vi på fotbollsmatch hela familjen och såg MFF möta Kalmar FF och Di blåe (MFF) förlorade med 1-2 :(


Dagens kloka ord: På din väg mot rikedom och framgång, se till att du har människor runt dig som klarar av att se dig bli rik.



Ovido - Quiz & Flashcards