Familjen

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Olsson - 9 juli 2009 12:35

Dotterns marsvin Ior dog i natt... han blev 7 1/2 år...det är gammalt för ett marsvin, dem brukar bli mellan 5-8 år gamla men vissa kan även bli äldre...



Av Olsson - 9 juli 2009 12:25

Igår var jag, maken, Helena och våra kompisar L o T på Hästveda marknad. Vi åt gott maken åt langos, T o L sillmacka jag o Helena åt tacos, mums!!! Sen gick vi och tittade på väskor, tja jag, Helena och L gjorde det våra män satte sig och fikade :)

Vi köpte vars en väska! (bara..hahahah maken frågade om jag hittat en väska till att lägga i garderoben hmmmm undrar vad han menade med det...) jag köpte även en låda gräddbullar med mig hem och det blev uppskattat av ungdomarna som ockuperat huset när vi kom hem :)


Dagens kloka ord: Det jämnar ut sig, sa han som blev överkörd av en vält.

Ovido - Quiz & Flashcards