Familjen

Alla inlägg den 10 november 2008

Av Olsson - 10 november 2008 22:34

Fick besked i dag att jag var godkänd (hade 1 fel!!) på provet jag gjorde i fredags!!!! Yiiipppeee!!! Blev sååå glad!! Provet vi gjorde i dag får besked om på onsdag...

I skolan i dag gjorde vi lite praktiska övningar så som: tog puls och blodtryck på varandra. Jag hade lite svårt att höra när vi skulle ta blodtrycket men med lite träning så kan man snart det också. Jag har så härliga klasskamrater vi har så roligt och sååå underbara lärare.

Nästa vecka skall vi ut på praktik och det skall bli så spännande. Jag skall vara på ett vårdboende men det är inte det jag tänkt jobba med sen utan jag har tänkt mer sjukhuset men vi får se vad det blir efter praktiken.


Ha en fortsatt trevlig kväll, nu skall jag gå ut i blåsten (hunden måste ut en promenad).

Dagens kloka ord: Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.

Ovido - Quiz & Flashcards