Familjen

Alla inlägg den 20 november 2008

Av Olsson - 20 november 2008 08:18

Godmorgon alla!

Idag skall jag ringa lite telefonsamtal bland annat till djursjukhuset och boka tid till veterinären för vovven behöver lugnande tabletter till nyår...egentiligen hade hon behövt dem hela tiden medans dem smäller av raketer...hon gillar inte att det smäller raketer sen ett ung kille för ett par år sedan kastade en smällare mot oss när vi var ute och gick...hur kan man göra så mot andra människor och djur, det förstår jag inte??? Killen var ändå i övre tonåren så lite vett borde det finnas i honom tycker jag... Men som sagt nu måste jag boka tid så att jag kan gå dit i tid och få tabletter innan nyår.

Vidare i dag skall jag ringa några samtal till + att jag skall köra och lämna några paket som skall skickas, som jag fått sålda på internet. Efter det skall jag åka och hälsa på min vännina på hennes nya jobb!! Skall bli trevligt, vi har inte setts på ett tag och vi har alltid så mycket att prata om när vi träffas.

I går pratade jag med Helena i telefonen och det snöade i Falun, här så har det också kommit nederbörd men då i form av regn! Ingen snö här inte!!!


Dagens kloka ord: Det som göms i snö kommer fram i tö...




Ovido - Quiz & Flashcards