Familjen

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Olsson - 20 januari 2009 21:40

I dag har jag varit och hälsat på min vännina (som blev sjuk i helgen) och hennes familj, nu var hon lite bättre så jag, maken och Maria åkte dit med lite filmer som dem ville låna och vi tog en snabb fika, (parkeringstiden tog slut...hihih har fått böter en gång där och det ville vi inte ha igen...).

Vi var även och handlade lite idag och snart skall jag sätta mig vid tv:n för att vika tvätt...favorti-sysselsättning här hemma...eller kanske inte... finns ju annat som kan vara roligare städa toaletterna, putsa fönster m.m :)


Avlsutar med dagens kloka ord: Att drömma om den man skulle vilja vara är att inte ta till vara på den man är.



Av Olsson - 20 januari 2009 13:48

Fick reda på mitt betyg idag för kursen: Vård och omsorg, jag fick MVG!!!!! Jag blev så glad och lycklig trodde att jag skulle få VG men detta var ju ett snäpp bättre och gjorde mig såååååå jätte glad!! Nu skall jag minnsan kämpa för ett MVG i denna kursen också!


Ha en fortsatt bra dag allihopa nu skall jag sätta mig och plugga, hihihihi!!

Ovido - Quiz & Flashcards