Familjen

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Olsson - 30 januari 2009 14:42

Ja då var det äntligen fredag och i kväll kommer våra vänner W o P på middag (skall bjuda på tacos) och det skall bli sååååå trevligt!

Jag har varit i skolan i dag och vi fick se tre stycken (15 minuters filmer) om parkinson + att vi pratade om nervsystemet i kroppen. Det är det vi skall ha prov på bland annat, på torsdag...

Fick även reda på hur det gick på provet i måndags, jag hade ett fel igen... varför kan jag inte göra ett felfritt prov, nä på alla proven vi har haft, har jag haft ett fel...varför?? Lite irriterad på mig själv är jag men är ju ändå nöjd att jag gjort så bra ifrån mig :) Jag och en kurskamrat var så nöjda med vårat resultat så vi var o fikade efter skolan, trevligt!


Nä nu skall jag städa här och fixa lite innan gästerna skall komma.

Ha en trevlig fredagkväll!


Dagens kloka ord: Den högsta lyckan i livet är att vara älskad för sin egen skull.






Ovido - Quiz & Flashcards