Familjen

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Olsson - 6 februari 2009 14:38

Ja då var det fredag igen och jag har varit ledig från skolan, hmmm tja "ledig" det är egen studier men jag har redan gjort det vi skulle så det blev städdag för mig...

Nu har jag kvar att städa hos marsvinet och städa badrummet. Skall även gå och handla lite till middagen (bl.a. grönsaker).

I morgon skall Maria på simtävling och efter det skall vi på kalas till två tjejer, båda har fyllt år redan (9år resp 18år). På söndag är det simtävling igen men jag skall nog inte följa med måste ju plugga inför provet, på måndag det är om läkemedel.

Jessica hade tårtorna med till skolan idag och det blev tydligen väldigt uppskattat av dem som fyllde år (två i klassen) och alla tyckte att tårtorna var goda, så i fortsättningen vet vi vem som skall göra tårtorna här hemma! Synd att det inte blev en bit över till mig...dem såg sååååå goda ut och här luktade sååå gott!!!


Dagens kloka ord: Närvaro är mer än att bara befinna sig där.





Ovido - Quiz & Flashcards