Familjen

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Olsson - 24 februari 2009 23:02

Hittade denna utmaning hos  http://ladyinblue.bloggagratis.se/


1. 4 tv:pogram jag brukar se:

Criminal Minds, nyheterna, sporten, CSI

2. 4 saker jag gjorde i går:

Bakade muffins och fruktpaj :), var en på enlång promenad med vovven, gjorde skolarbete, köpte en ny mobiltelefon

3. 4 saker jag längtar till:

Våren, sommaren (fastän att jag skall jobba nästan hela sommaren), att solen skall titta fram!,  att äldsta dottern kommer hem på besök :) 


4. 4 saker som står på min önskelista:

Att mina nära och kära får vara friska, att jag klarar utbildningen, får ett jobb,


5. 4 saker som jag tycker om att göra:

Umgås med familj och vänner, fotografera, läsa, baka!!

6. 4 Saker jag avskyr:

Orättvisor,djurplågeri, krig, mobbing


7. 4 Saker jag åt i går:

Smörgås till frukost, korvstroganoff o ris, muffins, äpple 


8. 4 bloggare jag utmanar: dem som känner för att göra den!

Av Olsson - 24 februari 2009 20:21

I dag har jag försökt sitta med skolarbetet men det har gått trögt man har såååå många måsten när man är hemma...tvätten, dammsugning + att jag har haft svårt att komma igång och skriva...hmmm vet inte riktigt vad det är...jobbigt ämne kanske - KOL...


Maken och jag har varit en sväng bort på Ikea och tittat på en bäddsoffa som vi behöver till det ena rummet - som äldsta dottern har när hon kommer hem på besök. Nu skall vi "bara" mäta och se så att vi får in bäddsoffan också får vi det köper vi den.


Har även varit iväg med hunden så att hon fått springa av sig... det har varit jättefint väder i Malmö i dag - sol och vindstilla, ovanligt! - så det var en skön promenad och vovven hon sprang och sprang :)


Dagens kloka ord: Bästa människan är den som glädjer sig när det går bra för andra!


Ovido - Quiz & Flashcards