Familjen

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Olsson - 23 februari 2009 19:42

Nu på kvällen bakade jag muffins - vanilj med äppelbitar och chokladmuffins - och gjorde en äppelpaj (finns recept här på bloggen, frukt/bär paj).

Sååååå gott!!!

Av Olsson - 23 februari 2009 15:21

Skolan idag - var på studiebesök på sjukhuset vi fick gå på röntgen och titta runt och det var supertrevligt. Efter det var det till att bege sig hem och börja skriva lite på arbetet om KOL nu har jag iallafall börjat skriva...


Jag har även idag varit i kontakt med Tågkompaniet för att försöka få ersättning för att döttrarnas hemresa i onsdags förra veckan (kom hem 7 timmar senare än vad de skulle) + få ersättning för datatiden som vi köpte till X-2000 tåget men som de inte kunde använda på nattåget (: 

Jag skulle skriva ett brev där det stod vad som hänt (hmmm det vet dem väl själv...deras tåg gick inte när det skulle så tjejerna missade tåget som de skulle bytat till...) men jag har nu skrivit ner allt om varför dem inte kom hem i tid...+ jag skulle skicka med tågbiljetterna men först skall jag kopiera dem ifall att det försvinner...man vet aldrig med min otur så....


Dagens kloka ord: Vi ligger alla i rännstenen, men somliga av oss tittar på stjärnorna.

Ha en bra dag!

Ps! gå in på dotterns matblogg och få lite mattips o lite andra tips för kök o matlagning:

 http://olsson-gomaud.bloggagratis.se/










Ovido - Quiz & Flashcards